Kas-Tai-massaaž-on-sobilik-kõigile

 

Tai massaaži peetakse partneriks terapeutilisele joogale, massaažis kasutatakse võtteid, mis tasakaalustavad eluenergiat, vabastavad lihaspingest ja valust ning venitavad põhilihaseid. Tai massaaži jaoks ei pea olema paindlik ega sportlik.

 

Mis on Tai massaaži kasutegurid?

Kasutades õrna survet energia kanalitele ja jooga-laadset venitamist, lõõgastub kogu keha palju sügavamal tasemel. Selline lõõgastumine parandab indiviidi emotsionaalset seisundit. Sügav lõõgastus tagab ka parema ja taastavama une, mis võimaldab kehal ennast füüsiliselt ravida ning järgneval päeval ennast värskemana tunda.

Tai massaaž parandab stressi taset kehas ja üldist vereringlust. Seda saavutatakse järkjärguliste joogale sarnaste pooside läbi. Paindlikkuse suurenedes paraneb liikuvus, mis vähendab lihasstressi ja pingeid.

Aeglased liigutused võimaldavad meelel ja vaimul lõõgastuda. Tai massaaž aitab keskenduda, tänu sellele ei mõjuta stressitekitajad inimest nii palju. Lisaks  taastab Tai massaaž vererõhu taset kehas. Stressitekitajad võivad hilisemas elus esile kutsuda südameprobleeme. Iseendale keskendumine ja stressi põhjustajate kahandamine vähendab südameprobleemide tekkeid.

Tai massaaž aitab saavutada lõõgastuse täiuslikku taset. Stressitase lihastes väheneb, mis hõlbustab suuremas koguses vedeliku voolavust läbi lihaste. See aitab tõsta energia taset kehas, tervemate lihaste ja rohkema energiaga säilib tervislikum kehakaal. Nii langeb veresuhkru tase kehas, taandub 2 tüüpi diabeet ja aitab säilitada 1 tüüpi.

Tai massaažiga paraneb ka vereringlus. Suurendades ringlust kehas, tuuakse rohkem hapnikku ajju. Tänu sellele väheneb peavalude ja migreenide hulk ning vere hüübimise tõenäosus arterites.

 

Kas pead olema pandlik?

Tai massaažis sobib igasugune paindlikkuse tase. Tai massaaž aitab läbi venituste suurendada paindlikkust.

Kas-Tai-massaaž-on sobilik-kõigile

Kas Tai massaažis tehakse ainult venitusvõtteid?

Ei, see on kui liikumisruumi võimaldamine kogu kehale. See ravi stiil vabastab blokeeringud ning muudab lihaskoe poorseks ja vastupidavaks.

Tekitades rohkem liikumisruumi lihastele, suureneb paindlikkus kehas ja meeles. Seda võib tõlgendada kui järgmise energiatasandi vabastamine kehale ja selle säilitamine.

 

Kuidas Tai massaaž eristub teistest massaažidest?

Tai massaaži tehakse mati peal ning seda nimetatakse sageli laisa inimese joogaks. Massöör liigutab sind abistaval viisil terve massaaži vältel.

Seljas peavad olema vabaaja või sportlik riietus.

Tais on massaaž traditsiooniliselt 2,5 tundi pikk, mujal kestab 1-3 tundi. Mida pikem on sessioon, seda rohkem sa lased oma kehal taastuda ja lõõgastuda palju sügavamal tasemel.

Kui sulle tehakse Tai massaaži, pead oma tähelepanu keskenduma hingamisele ja lõõgastumisele. Ravi atmosfäär on väga lõdvestav.

 

Kas Tai massaaž sobib ka sulle?

Tai massaaž on väga energeetiliselt toitev kehale ja tervisele kasulik. Mõni on kirjeldanud seda kui oma keha sisemise loomuse ja potentsiaali tunnustamist.